isabellhamberg

Vad ska jag ha med mig?

Det är en hel del som ska med till London i bara häst syftet!
Och eftersom att jag ''la av'' med ridningen vid nyårsskiftet så gjorde jag också av med i princip all min utrustning.. smart!
Jag måste i alla fall nu på väldigt kort tid köpa på mig en massa innan jag åker och jag är redan på god väg!
 
Det jag måste ha med mig är:
  • Hjälm
  • Säkerhetsväst (till terrängbanan)
  • 4-5 par ridbyxor varav ett par måste vara beiga
  • Ridstövlar
  • stallskor
  • shortchaps
  • regnställ + gummistövlar
  • hopp- och dressyrspö
  • helfärgade pikéer och fleecetröjor
  • thermobyxor
  • rykt set.
 Det är i princip det man måste ha med, det jag har kvar att köpa är: säkerhetsväst, 2par ridbyxor, chaps och lite tröjor! Har nu precis i dagarna köpt en ny hjälm (GPA europe, svart), ett regnställ från kingsland och ett par stall/ridskor.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: